Ik ben lekker lui vandaag. Ik heb een slome bui vandaag. Denk maar niet dat ik iets doe. Ik ben liever lui dan moe. Lekker liggen op mijn bed. Met geen mens die op mij let. Alles wat ik anders moet. Gaat vandaag niet door, net goed.

Saturday, April 07, 2007

In de maneschijn

Eerst vond ik het maar een stomme voorstelling. Het gevoel te worden afgescheept met 3 dansjes is niet leuk. Mensen uit mijn omgeving hoeven hier niet heen om mij te zien dansen..

Toch ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Achter de schermen wordt er gefreubeld en gefranseld aan het decord -die auto is gewoon briljant-. Het gaat gewoon een mooie voorstelling worden. Weer een echte Phoenix voorstelling.


Dus mocht je nog zin hebben 12 euro uit te geven voor gewoon een mooie voorstelling, dan mag je gewoon gezellig
komen!

(Natuurlijk blijf ik het niet eens met ons aandeel. We kunnen meer.)

3 Comments:

Blogger Ilse said...

Dat is nou precies wat ik ook vind :-)

Monday, 09 April, 2007

 
Blogger Ilja said...

hmm geen studentenkorting...

Tuesday, 10 April, 2007

 
Blogger milou said...

Helemaal mee eens!! :-)

Tuesday, 10 April, 2007

 

Post a Comment

<< Home